Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

 

1. Hogyan tudok a rendelés előtt regisztrálni az oldalon?
Előzetes regisztrációra a főoldalon, a Regisztráció menüpont alatt van lehetőséged. Ez előfeltétele a rendelésnek. Az űrlap kitöltésénél ügyelj arra, hogy a Szállítási cím alatt azt a címet add meg, ahová szeretnéd hogy a terméket kézbesítsék. Számlázási címnek pedig azt a címet add meg, ahová a számlát kéred. Amennyiben a kettő megegyezik, úgy a Másol gombra kattintva ezek az adatok automatikusan bekerülnek a Számlázási cím alá, így nem kell még egyszer begépelned. Az adatok mentése gombra kattintva valósul meg a regisztráció. Ezután az oldalon a Belépés mezőben a regisztrációkor megadott e-mail címeddel és jelszavaddal tudsz belépni.

2. Hogyan tudok a katalógusban böngészni?
Termékkatalógusunkban böngészésre az oldalsó termékkategóriák és alkategóriák segítségével van lehetőség. Adott termék-alkategóriára kattintva az oldal középső felületén jelennek meg az alkategóriába tartozó termékek. A termékek feletti mezőben több lehetőséged is van a böngészés leegyszerűsítésére. A Keresés mezőben pedig közvetlenül termékre kereshetsz.

3. Hogyan választhatok ki egy terméket?
A termék képére, nevére, vagy a Tovább a termékre gombra kattintva juthatsz el a termék-oldalra. Itt találod a termék leírását, és lehetőséged van nagyobb méretű kép megtekintésére a termékről. A termékkel kapcsolatos egyéb adatokat is itt találod, valamint azt, hogy rendelhető-e.
A termék-oldalon találod a termékhez tett hozzászólásokat is. A terméket csak a termék-oldalon tudod kosárba rakni.
A terméket a termékoldalon van lehetőséged kosárba helyezni. Ehhez a Kosárba gombra kell kattintanod. Ezután egy olyan oldalra jutsz, ahol a kosarad eddigi tartalmát tekintheted meg. A kosár tartalmazni fogja az eddig összes belehelyezett terméket. Ezen a kosároldalon találod a rendelés egyéb adatait, mint például a végösszeg, a szállítási határidő és a szállítási költség. A kosároldalról tudod leadni rendelésed.

4. Hogyan módosíthatom a kosaram tartalmát?
A kosár-oldalról bármikor visszaléphetsz bármely termékhez, illetve keresgélhetsz anélkül, hogy a kosár elfelejtené mit is tettél bele. A kosárba egymás után több terméket is beletehetsz, ilyenkor azok egymás alá kerülnek a rendelési listán.
A kosárban szereplő tételt, vagy tételeket a kosároldalon a Kivesz oszlop alatt található piros X-re kattintva tudod törölni.

5. Mit kell tudnom a kiszállításról és a csomag átvételéről?
Jelenleg csak Magyarországra történő kiszállítást vállalunk. A kiszállítást futárszolgálat biztosítja.

Szállítási költség:
2400,- Ft - Magyarország területén.

A megrendelt termékek a rendelés leadását követő 3 munkanapon belül kerülnek kézbesítésre, amennyiben raktáron elérhetőek.
Azon termékek kiszállítási ideje, melyek jelenleg nincsenek raktáron, ettől eltérhet.
A kézbesítéseket a Litofilm Kft. által megbízott DPD Hungária Kft. végzi.

Személyes átvételre is van lehetőséged, ezt az alábbi címen és időpontban tudod megtenni:
Litofilm Kft.
6721 Szeged, Lechner tér 12.
Hétfőn 10-18 óráig.
Keddtől - Péntekig: 8-18 óráig.

Kiszállítás esetén kétféle módon tudod a terméket kifizetni.
Az egyik az utánvétes megoldás, ilyenkor az általad megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak fizeted ki.
A másik mód a személyes átvétel, melyet a rendelés leadását követő munkanapon a feltüntetett cím alatt tudsz megtenni.
Személyes átvétel esetén a megrendelt termék ellenértékének kifizetése a helyszínen történik.

Számla: a megrendelésről a számlát a csomagban fogod találni. A számlán a regisztrációkor megadott számlázási címed fog szerepelni. Amennyiben a kiszállításod nem volt díjmentes, úgy a számlán szerepelni fog a kiszállítás díja is.

6. Hogyan küldhetem el a megrendelésemet?
A Fizetni szeretnék gombra kattintva olyan oldalra jutsz, ahol kiválaszthatod a fizetés módját, és a szállítási címet. A Rendelés leadása gombra kattintva jutsz el a rendelés összesítő oldalra. Itt szerepel a rendeléseddel kapcsolatos összes adat. Kérünk, hogy itt még egyszer ellenőrizd az adatok pontosságát. Amennyiben hibát, tévesztést észlelsz, lehetőséged van visszamenni a szállítási beállításokhoz. Ha mindent rendben találtál A Rendelés leadása gombbal tudod leadni a rendelésed.

7. Kapok-e visszaigazolást a rendelésemről?
Sikeres rendelés esetén a visszaigazoló e-mailben értesítünk a rendelés sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor megadott e-mail címre megy ki, és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását.

8. Hogyan módosíthatom az adataimat?
Adataid módosítására, javítására bármikor lehetőséged van, ehhez először be kell lépned a regisztrációkor megadott e-mail címeddel és jelszavaddal. Belépés után, az Adataim menüpont alatt van lehetőséged azok módosítására. Kosarad tartalmának módosítására a Rendelés leadása gombra kattintásig lehetőséged van.